چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه مرحله بیماری کلیوی؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه مرحله بیماری کلیوی؟

چه درمان جایگزین برای پیوند کلیه مرحله بیماری کلیوی؟ در حال حاضر، درمان های جدید و موثر برای بیماری های مختلف کلیه وجود دارد. برای بیماران مبتلا به مرحله پایانی بیماری کلیوی، درمان جایگزین برای پیوند کلیه برای آنها مهم تر است، عمدتا به دلیل پیوند کلیه از آن است که بهترین گزینه است.

چرا پیوند کلیه است که بهترین گزینه نیست؟

در حال حاضر، پیوند کلیه آخرین گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) است. هزینه های آن بسیار گران است، کلیه جدید دشوار است برای پیدا، علاوه بر این، خطرات ناشی از عود وجود دارد. پیوند کلیه یک روش است که کلیه جدید و مناسب به بدن پیوند به جایگزین کلیه شکست خورده است. سپس بیماران باید هورمون به طور مداوم به کنترل وضعیت است. آنجا که از این خطرات و عوارض، پیوند کلیه است که بهترین گزینه برای بیماران نیست.

گزینه مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage چیست؟

کلیه کارشناسان بر این باورند که بیمار اول باید تمیز کردن خون، پس از آن داروها و درمان را برای درمان این بیماری، این سفارش می توانید بیشترین اثر را بازی کند. مواد ضد عفونی کننده درمان گزینه ای است که شامل روش های مختلف برای بهبود وضعیت این بیماری، مانند درمان داغ فشرده، حمام درمانی، حمام پا درمان، و غیره است با کمک این درمان، بیماران ممکن است این فرصت را به یک زندگی عادی بدون پیوند کلیه.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکل یا سوال، شما می توانید با ما سوالات و مشکلات خود kidneytreatmentspain@hotmail.com ایمیل بفرستید و یا پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما یا Whatsapp تماس: +8615731123730، ما بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: